MSI Cyborg 15 A13VFK-1218NL - Reviews

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 1 goedgekeurde review die zijn achtergelaten voor de MSI Cyborg 15 A13VFK-1218NL op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Demi 25-07-2024

Top laptop voor de Sims 4 op de hoogste instellingen

Geschreven voor: MSI Cyborg 15 A13VFK-1218NL

Ik heb de MSI Cyborg 15 A13VFK-1218NL twee weken mogen testen. Ik heb de test voornamelijk gedaan om te kijken hoe deze gamelaptop werkt in combinatie met de Sims 4 dat ik speel. Hierbij is het goed om te weten, dat ik alle uitbreidingspakketten heb en een groot aantal modificaties en custom content gebruik. Ik geef dan ook graag mijn mening over deze game laptop.

We beginnen bij het begin. Toen ik de laptop uit de verpakking haalde, merkte ik wel dat het voor het eerst opstarten erg lang duurde. Maar eenmaal voor het eerst opgestart, werkte de laptop mega snel vergeleken met mijn vorige laptop.

Ook was het heel gebruiksvriendelijk. Wel moest ik wennen aan de grootte van de knoppen van het toetsenbord. Daarnaast wel mooi dat de knoppen in verlichting in te stellen zijn. Verder werd ik bij het opstarten elke keer gek van de pop up voor MSI center. Ik wilde dit niet gebruiken, dus dit zorgde wel voor frustratie, omdat ik me verplicht voelde om het te gebruiken.

Na het wegklikken, was het tijd om Origin te installeren en al mijn pakketten van de Sims 4 opnieuw te downloaden. Alles ging redelijk vlotjes en ik kon snel al beginnen met gamen. Wat mij alseerste opviel is dat alles haarscherp was! Ik kon met deze laptop de instelling op ‘ultra high’ zetten en dit zorgde niet voor vertraging. Dus dat was super!

Na veelvuldig testen en te bouwen en te spelen, bleef de laptop smooth werken. Wel merkte ik dat de laptop erg heet werd en begon de ventilatie veel geluid te maken. Maar vooralsnog was dit minder dan mijn eigen laptop. Ik ben dan ook aangenaam verrast in de specificaties van deze laptop en dat ik hiermee een top ervaring had voor het spelen van de Sims 4. Dus ben je opzoek naar een goede gamelaptop speciaal voor de Sims 4? Dan zou ik deze zeker aanraden!

Pluspunten

• Snelheid
  • Scherp beeld
  • Gebruiksvriendelijk
  • Downloads gaan snel

Minpunten

• Eerste keer opstarten erg lang

youri 25-07-2024

Goede laptop voor een prima prijs!

Geschreven voor: MSI Cyborg 15 A13VFK-1218NL

Ik heb dit product een beste tijd mogen testen en ben erg tevreden over de prestaties van de laptop. Om te beginnen is het design erg subtiel, geen monster van een laptop die je mee moet sleuren, maar een lichte laptop die toch een groot genoeg scherm biedt. Waar ik erg tevreden mee ben, is dat je voor de prijs echt een goede game-ervaring kan beleven op een apparaat dat je overal zonder moeite mee naartoe kan nemen.
Het scherm biedt een mooie Full HD-resolutie, omdat het scherm niet mega is zul je ook echt niet tekortkomen met deze resolutie. Ook heeft deze laptop een refresh rate van 144Hz, wat ervoor zorgt dat de beweging in een spel mooi soepel is. Ik heb zelf voornamelijk shooters gespeeld op de laptop en heb hier echt van kunnen genieten zonder dat de laptop te warm werd of veel geluid maakte.
AL met al heeft dit product mijn verwachtingen waar kunnen maken, Zonder enige problemen speel ik de games die ik wil spelen af.

Pluspunten

• start snel op
  • Genoeg opslag

Thom W. 18-07-2024

Gamen on the go? Licht in gewicht, krachtig in prestaties.

Geschreven voor: MSI Cyborg 15 A13VFK-1218NL

Ik heb deze laptop mogen testen.

Het eerste wat mij opviel tijdens het unboxen van deze laptop is het formaat.
De laptop is erg compact en weegt vrij weinig, dit was een aangename verassing, aangezien de meeste gaminglaptops waar ik ervaring mee heb over het algemeen vrij groot en zwaar zijn.
Dit betekent dat deze laptop gemakkelijk mee te nemen is voor gamen on the go.

Waar zijn formaat ideaal is voor on the go gamen, zoals in de trein, is zijn batterij een beetje een tegenvaller tijdens gamen. Bij het spelen van grafisch minder sterke games zoals Vampire survivors was deze laptop binnen een uur al meer dan de helft leeg. Dit betekent dat je on the go gamen iets minder on the go zal zijn, aangezien je vaak een stopcontact nodig zal hebben.

Grafische prestaties van deze laptop zijn best indruk wekkend. Triple A games spelen heeft deze laptop vrij weinig moeite mee en haalt makkelijk 60fps in games zoals Destiny 2 en The First descendant.
Waar de grafische kaart heel sterk is, vond ik de overige prestaties een beetje tegenvallen.
De laptop liep regelmatig vast bij het opstarten van programma's en games en het laden duurde soms ook erg lang. Zolang zelfs dat ik het idee had dat de games vast waren gelopen en hierdoor opnieuw moest opstarten. Nou denk ik niet dat dit de schuld is van de Intel Core i7 die in deze laptop zit, ik vermoed eerder dat het aan de antimaleware software Norton ligt. Deze staat vooraf al geïnstalleerd op de laptop en deze heb ik zelf moeten verwijderen om de prestaties van de laptop iets beter te krijgen.

Persoonlijk zou ik deze laptop wel aanraden, omdat hij krachtig en compact genoeg is voor moderne games.

Pluspunten

• Compact
  • Krachtige videokaart

Minpunten

• Verplichte software maakt de lamptop langzaam